miércoles, 26 de mayo de 2010

¿ULOS?




Empezo a estar un pouco louco con toda esta história da CRISIS, dos desfalcos fiscais, quero decir, do que nos dicen que a xente defrauda á Facenda.
Neste noso pais de banderías. Fálase de uns NOVENTA MIL MILLONS de €, defraudados a Facenda Pública.
¡Carallo, eu ese diñeiro, necesito polo menos un dia para roubalo, e con tankes!.
Volvendo a tan cacareada crise, parece que a “pasta” desapareceu. Eu preguntome quén a fixo desaparecer ou quen a queimou.
Se a enerxía non se crea nin se destrue, o diñeiro moito menos, nalgunhas mans.
Estou totalmente seguro que o diñeiro está nalgures, e non no meu peto.
Tamén estou seguro, que si os gobernos queren, saben donde está. Inda que sexa en distintos paises.
Hai unha hipocresia tal, que naide dá unha Ostia na mesa e fai que aflore todo. ¡Que non me veñan coa cousa de que non se le pode sacar o diñeiro a quen o gañou! As grandes fortunas non se fan da noite a mañá, salvo que te morra un tiu en El Dorado e te deixe todo o ouro do que se falaba.
Hoxe estiven facendo un ingreso nun banco, para a empresa dun amigo. Iba a ingesar trescentos cincuenta €, para cubrir parte dun recibo que podía ser devolto por falta de liquidez da empresa deste amigo.
Cando me acerquei o mostrador do caixeiro, vin que estaba a gardar un faxo de billetes de quinientos euros. Polo grosor dos mesmos calculei que alí polo menos habia, axudado polo señor da caixa, unha cantidade de euros de uns trinta mil.
Non abultaban moito, podense levar nun peto sen chamar moito a atención.
Dixenle ó caxeiro : ¡Carajo, parece que alguén ingresa parte dos seus “Bin Laden”!, e o bon home contestou: ¡Que va, son para un cliente que logo vai vir a buscalos!.
Eu calei, mai pensei para o meu caletre : “¡ Estes, non volven ver a luz en moito tempo!”
Fixádevos nunha cousa, ¡que sinxelo o tein os gobernos se queren! Solo tein que decir, “OS BILLETES DE 500 €, DEIXAN DE TER VALOR EN CINCO DÍAS, QUEn NON OS CAMBIE QUEDASE SEN ELES!
¿A que noi hai “güevos” de facelo?

No hay comentarios:

Publicar un comentario